6 Aralık 2025 Cumartesi günü, Türk ve Amerikalı mezunlarımız ile İzmir’de yaşayan bursiyerlerimizle birlikte keyifli bir yürüyüş için İzmir İnciraltı Kent Ormanı’nda bir araya geldik. Deniz kenarından başlayan yürüyüş rotamız, mezunlarımızın yeniden bağlantı kurmaları, İzmir’de buklunan Amerikalı bursiyerlerimizle tanışmaları, Fulbright deneyimlerine dair anılarını paylaşmaları ve bağlarını güçlendirmeleri için güzel bir ortam yarattı. Ormanın huzurlu atmosferi eşliğinde yürüyüşümüzü yüksek bir enerjiyle ve bolca gülümsemeyle tamamladık. Etkinliğimize katılan herkese içten teşekkür ediyoruz, bir sonraki buluşmamızda yeniden görüşmek dileğiyle!